Påsk helg

Söndag idag , en dag av påskhelgen kvar imorgon, Annandag Påsk. Hoppas ni haft en mysig helg och högtid , det har vi haft. Wilma har kryat på sig lite , hon haltar fortfarande men inte lika mycket som tidigare. Det kommer ta tid sa veterinären och jag hoppas tiden inte blir så lång. Hon är så rastlös och Nitro likaså. Det ska bli så skönt när de kan leka med varandra igen utan att vi ska säga till eller skälla på dom när de triggar igång varandra. Wilma tror hon kan springa och leka som förut. Jag är livrädd att hennes fraktur ska sluta läka och hela proceduren ska starta om från början med skena och gips.
 
 
Nitro , min gosiga lilla "bebis".

Vem skulle gissa att det skulle snöa under påsken , när hände detta sist är min undran? Någon som vet?

Jag har varit iväg och köpt nya äggkorgar så tanken är nu att sälja denna korg som jag inte använt så mycket. Två stycken har hört av sig och är intresserade så de borde inte vara några problem att bli av med denna fina korg. Jag måste bara väga och räkna ut fraktkostnaden innan jag lägger mig ikväll. 
 
 
Visst är den fin !? :D

Kommentarer:

1 Hanna:

Verkligen fin korg! Hoppas att skadan får läka i lugn och ro.

Svar: Åh tack ! :) Vi håller tummarna för hennes tass <3
Anna Gunnarson

Kommentera här: