Fixardag

Idag har varit en sådan dag jag fått gjort massor med måsten som bara hängt över mig.


En av kycklingburarna som behövde städas är klar.
Ena avelsboxen är klar & Bajsbrädor skrapade.

Ena odlingspallkragen är uppluckrad och har fått ny jord samt hönsskit.

 
Rensade på framsidan och såg att hinken med jordgubbar börjat ta fart. Så efter lite pill är de nu redo att växa och frodas. Kommer behöva plantera om dom såmåningom. De ska givetvis inte behöva bo i en hink. Såg även att mina rabarber är på väg att titta upp.


Var tvungen att ta tag i det där gröna trädäcket också.
Jo det ser ju bra ut , såpa och skurborste.

Pappa blunda nu.
(Jag fuskade med högtrycken. ooooops).

Men fint är det nu iallafall och mina lastpallar har kommit på igen så snart är "soffan" komplett.


Nu ska jag bara ha tag i betongplattor sedan ska vi lägga om plattorna på framsidan så det blir rakt och fint.
Ut med poolen och rensa uterummet så man kan vistas där igen.
Hej och hå , så fint det kommer bli.
 

Kommentera här: