Del 3 29/1

 Jösses vad det blev många bilder igår här kommer dem sista.


Var inte så kaxig Nitro , jag tar dig lätt som en plätt.
 
Det hjälper inte att du visar tänderna för jag tycker inte du är farlig ändå.


Förstår du inte det ???????


Lägg av nu, du är störig !!

LÄGG AV !!!

Va sa du något Matte???


Jag?? Jag är oskyldig


Oj, det var vist ett dike här!


Så, på vägen igen ..

ooooh, hopp !
 


Titta på mig !!!!
 


Titta på henne? kom nu så leker vi !
 


Följa John ..........
 
Kram på dig !!
 
Nitro vi är hemma och ska gå in vare sig du vill det eller inte...


Jag vill inte, vill leka vidare ..


Då gör vi upp om saken !


Oj, föll med huvudet före ner i snön !


Jag ger mig då, vi går in !!!
 
 

Kommentarer:

1 Quila o Ronja:

Har tittat på alla dina bilder....och å kommer jag på mig själv med att sitta och le ;-) Härligt! Klart du ska ta med kameran ut. Man blir helt fast i detta beteende :-)
Hur många kycklingar och höns har du egentligen? Det verkar vara många nu?!

Tråkigt, det du skrev om hos oss :-(.....hoppas det är bättre nu (vill inte skriva ut mina frågor här)

Än en gång, FINA BILDER på fina hundar!
Kramar från mig
<3

Kommentera här: