En lördag i Oktober.

Vilken härlig dag jag haft i Malmö, Västra hamnen, trots dimma och blåst. Tur det inte var särskillt kallt utomhus, då hade det inte varit skönt. Duggade lite mot slutet , men inte mer än vad man kunde stå ut med under promenaden. 

 


Just nu i skrivande stund har vi precis tagit oss en mumsbit av en nybakad morotskaka, tänkte jag skulle göra slut på morötterna och phiadelphian så den inte blir gammal, därför blev det en kaka till ikväll. Får ta med mig och fika hos mamma och pappa imorgon.
 
Sitter och funderar över vad jag annars har att göra imorgon. Tänkte bege mig ut och plocka lite höstiga löv och vad naturen bjuder på. Så planen är att bege mig mot ett litet skogsområde med en stor påse att kunna samla med mig massor att sedan kunna pyssla med.

 
 
 

Kommentera här: