2016-11-30

Tacksam över familj och vänner. ♥ Har hunnit med en hel del som legat "över mig" och väntat.

Stora hönsgruppen fick rent idag, himla skönt att få det gjort. Nu luktar det inte lika illa där inne längre. Imorgon skrapar jag bajsbrädorna igen så blir det ännu bättre. Det mesta på tomten som ska vinterförvaras är undanställt i växthuset. Himla bra förråd till sådant som står och skräpar i trädgården kom jag på. Det är ingenting av värde, mestadels skit egentligen men som får hänga med något år till. Fy sjutton när allt sen ska ut därifrån, när det blir dags att fylla med växlighet. *haha*

En sväng till tippen blev det också, lika skönt det ! Så nu är det bara att fylla igen.

Hundarna fick en lång promenad , det var väldigt länge sedan sist. Himla skönt att komma ut trots kalla vindar. Lite obehagligt att få möte i mörkret ute på landet , men Nitro vaktar mig när jag säger han ska "passa". Konstiga typer ju i mörka kläder och huvan uppe. Wilma uppmärksammar också men på ett annat sätt, hon är den som markerar i första hand, hon har stenkoll min tjej. ♥ en liten video på hundarnas lysande halsband ligger på instagram @annaslantligaliv för den som vill se. Själv hade jag reflexväst , skit fult men as bra. Syns man inte finns man inte!

Nu ska jag pyssla lite, snart dags att krypa ner i sängen.

/ Anna

Kommentera här: