Del 2 29/1

 
Då kör vi , del 2 kommer här


Livskvalite att springa fritt & leka i den efterlängtade snön


Matte kolla, här finns något här !


Jasså säger du det !!


Då springer vi bort där ifrån




Det gäller att ha koll på Wilma, hon kanske hittar på något annat skoj helt plötsligt


Jag förstår inte varför men hon försöker alltid springa ifrån mig.


Då springer jag ikapp och biter henne i rumpan


Då blir hon sur och nafsar tillbaka


Och då ger jag mig , i alla fall en liten stund


Och så nyper jag henne igen


Oh jösses vad kul det är när hon blir arg på mig


Så får jag vara snäll en stund till ..




Men jag vill ju bara få henne att leka med mig




Wilma vänta !!!!!!!!!!!

 

Kommentarer:

1 Therese:

Underbara bilder!

Det är kul att studera hundars kroppsspråk tycker jag, speciellt de som lever tillsammans - de har ett väldigt tydligt språk!

Dina hundar verkar vara oerhört härliga & lever ett bra och lyckligt liv.

Kram, Therese

Kommentera här: